Storitve za diplomante

Dostopi in varnost

Na Almi Mater študentom in diplomantom omogočamo enotno digitalno identiteto. Uporabniško ime se avtomatsko kreira iz imen in priimkov (19 mest). V kolikor ta kombinacija že obstaja, je na koncu dodana še zaporedna številka.
Tako ima vsak uporabnik svoje uporabniško ime oblike ime.priimek@almamater.si, ki skupaj z geslom omogoča prijavo v različne storitve in orodja.
 
Storitve, ki so na voljo uporabniku, so odvisne od statusa. Aktivnim študentom je na voljo več storitev kot diplomantom.
 
DIGITALNA IDNENTITETA = UPORABNIŠKO IME + GESLO
 
Uporabniško ime digitalne identitete je hkrati uradni univerzitetni e-poštni naslov študenta, na katerega Alma Mater pošilja vsa uradna iz sistemov VIS in moodle.

Vsak lahko svoje geslo kadarkoli spremeni v VISu pod “moji podatki” > “Geslo AD”

V primeru da ste pozabili geslo pišite referat@almamater.si

Po spremembi gesla preverite, ali ste spremenili vsa (shranjena) gesla na vseh napravah in v vseh sistemih, iz katerih se prijavljate (npr. Eduroam na mobilnih napravah).

Z digitalno identiteto je omogočen dostop do množice storitev, zato je potrebno z geslom ravnati skrbno.

Digitalna identiteta je enaka v času študija in ostane veljavna tudi po zaključku študija. Dostop do storitev je odvisen od trenutnega statusa.

Status uporabnikaštudent s statusomštudent brez statusa z urejenim dostopomštudent brez statusa brez urejenega dostopadiplomant
Elektronska Poštaxxxx
VISxx  
Moodlexx  
Eduroamxx  
storitve, dostopne z AAI prijavoxx  
Microsoft 365 Appsxx  
Digitalna Shramba (OneDrive for Business)xx  

Večfaktorska avtentikacija (MFA) je danes nepogrešljiva za varno uporabo spletnih storitev. MFA je varnostni mehanizem, ki zahteva več kot en način preverjanja identitete pri dostopu do računov in sistemov. Faktorji avtentikacije so lahko nekaj, kar poznate (geslo), nekaj, kar imate (varnostni ključ) ali nekaj, kar ste (biometrični podatki). Ker so tradicionalni načini avtentikacije, kot je uporaba samo gesel, vse manj zanesljivi, MFA podjetjem in uporabnikom omogoča dodatno zaščito pred vdori in nepooblaščenim dostopom. 

Navodila, kako nastaviti MFA za vašo digitalno identiteto Alma Mater, najdete TUKAJ.

Elektronska pošta

Ob prevzemu digitalne identitete pridobite univerzitetni e-poštni naslov. Nanj boste prejemali vsa sporočila z Univerze in sporočila iz sistema VIS, zato ga redno spremljajte.

E-poštni naslov vam je na voljo ves čas trajanja študija. To lahko izkoristite za:

  • prejeto in poslano pošto z zmogljivim pregledom nad pomembno pošto,
  • osebne koledarje, koledarje v skupni rabi ter organizacijo srečanj,
  • osebni imenik stikov z dostopom do imenika vseh študentov in
  • opravila, s katerimi ohranite nadzor nad vsemi obveznostmi.

Do e-pošte lahko dostopate tukaj

Na mobilnih napravah je skladno s priloženimi navodili možno nastaviti sprejemanje in pošiljanje elektronskih sporočil z univerzitetnega elektronskega naslova.

Navodila najdete tukaj.

Koliko časa imam na voljo e-poštni naslov?

E-poštni naslov vam je na voljo ves čas veljavnosti vaše digitalne identitete, torej tudi po zaključku izobraževanja.

Ali se elektronski naslov po diplomiranju spremeni?

Ne, elektronski naslov ostane enak, praviloma oblike ime.priimek@almamater.si.

Kako vklopim/izklopim preusmeritve iz študentskega e-poštnega predala v predale drugih odjemalcev (npr. Gmail)?

Da vklopite preusmeritve lahko sledite spodnjemu postopku ali pa izpolnite obrazec tukaj in bomo to naredili za vas.

Aplikacije

VIS vam omogoča vpogled v osnovne študijske evidence in nudi različne podporne storitve: 

  • urnik, 
  • FLOW, 
  • e-indeks, e-vpis, 
  • izpiti: prijava/odjava/rezultati, 
  • obveščanje o novicah, spremembah po SMS, 
  • pravilniki, dokumenti, obrazci, urniki, 
  • sprememba os. podatkov, gesla, SMS obveščanja …, 
  • vstop v VIS je na strani www.almamater.si (pasica VIS) oz. na povezavi https://vis.esmb.si/prijava.htm, 
  • uporabniško ime je enako, tj. naslov vaše e-pošte v obliki ime.priimek@almamater.si, 
  • geslo ste prejeli ob vpisu; v primeru pozabljenega gesla se oglasite v referatu.

V primeru težav..

Za pomoč pri uporabi IT storitev se obračajte na splošno IT podporo (podpora@almamater.si) ali na IT podporo na lokaciji (IT kordinatorji) oz. na študentski referat (kontakti).

Storitve zunanjih ponudnikov

Za storitve, ki jih nudijo zunanji ponudniki in niso v upravljanju Alma Mater, Alma Mater ne zagotavlja dostopnosti in kakovosti storitev.

IT Alma Mater ne nudi podpore pri uporabi storitve Microsoft 365. Za podrobnejše informacije uporabite vgrajeno pomoč ali pa informacije poiščite na spletu (M365 Training Center).

Microsoftovi pogoji za spletne storitve, ki veljajo od 30. 9. 2023, so dostopni tukaj. Posodobljeni MS pogoji stopijo v veljavo 30. 9. 2024.

Dodatne informacije glede zasebnosti in zaščite vaših podatkov pri Microsoftu so na voljo tukaj.

IT kordinatorji
Scroll to Top
Scroll to Top